Svar på frågorna!

Haha blev inte så många frågor men några roliga iaf! Tack till er som fråga, vad jättekul att få svara på dom! Om det är någon som undrar nått om mig så är det bara att fråga på.


ISabelle om Frågestund!:


vilka bloggar läser du ?
vad gillar du att göra?
Vilken är din favorit färg?
hur gammal är du?
sommar eller vinter?

Martinas svar: Det är olika, läser mest kompisarna bloggar och hittar nya intressanta ibland. Kan kolla in kenzas och kissies nångång för att få skratta lite.
Det jag gillar att göra är att umgås med kompisar och göra massa roliga saker som festa, fika, shoppa, mm. Brukar vara med min pojkvän också o mysa, det är det bästa jag vet! Älskar att dansa också :)
Min favoritfärg är lila.
Jag är 91:a, 18 år.
Sommar spikat!



lisa om Frågestund!:

när kmr du till strängnäs och träffar mig? ;D haha <3

Martinas svar: Haha va söt du är gumman! jag får komma så fort jag har pengar till det. kanske i sommar :) annars får du komma hit till mig och hälsa på! <3


lucia om Frågestund!:

vad vill du jobba med ?

Martinas svar: Har flera saker som intresserar mig men helst på café eller på dagis.



a om Frågestund!:

hur ofta e du med din poklvän? hur ofta sover du med honom? nu när ni e tillsammans, träffar du vänner lika ofta? vad föredrar du, en partykväll eller en myskväll med din pojke? berätta gärna mer också :)

Martinas svar: Vi brukar vara med varann så fort vi har tid för det, men det blir mest på helgerna eftersom jag går i skolan. Så på helger, vissa vardagar och lov. Jag sover med honom när vi ses, för han har egen lägenhet så sover alltid där. Jag träffar vänner på vardagar efter skolan och ibland på helger. Visst blir det inte lika ofta som förut, men dom flesta av mina kompisar har också pojkvän så det är ingen som lider. Det är olika beroende på vad jag känner mig, älskar att både festa och mysa med killen. Men det har inte blivit så mycket party på senaste tiden, har inte pallat. Vill du veta mer så är det bara att fråga :)

Kommentarer
Postat av: Naima

Ju min dag var bra :) ...

Kram // Naimaifinland

2010-02-28 @ 16:47:11
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0