we are the best

Tillbaks från dansen! det va jätte kul :D men vi dansade hiphop idag igen, vi ska börja med ragga efter lovet. vi körde på bra och alla va fett duktiga tyckte våran danslärare så hon tog in en av dom söm äger gansskolan så hon fick se. sen snackade dom om att vi kanske ska få vara med på uppträdandet :D woooho fett kul! efter dansen gick jag och elin o åt sen åkte jag hem. har precis duschat och nu har jag satt på höög musik och ska fixa mig sen drar jag till mawe. kommer hem på måndag igen så ni får ha en underbar helg sötnosar :) love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha elr hur :) vi va bääääst

2010-02-20 @ 16:11:58
URL: http://saamar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0