Fest hos emma

Hej :) har nyss ätit kyckling, ris och curry sås. det va fett gott! nu kollar jag på Galen i kärlek på tv. den är fett bra! igår på kvällen mötte jag madde och hennes kille i stan sen åkte vi till hans kompis i axelsberg och förkrökade där ett tag sen åkte vi vidare till emma i blackeberg. först va bara hennes tjejkompisar där men sen kom hennes kille och hans kompisar. vi hade fett kul, drack, dansa och skrattade. va fett kul o se emma full, har aldrig gjort det innan :p så söt! senare så hamna jag i ett rum med liza och mary. vi låg o garva åt allting och typ filma oss själva o massa saker :p fan va kul det va! sen decka några och vissa gick, då var det ganska lugnt. jag, madde, hennes kille och en kille från min skola gick därifrån vid 2 typ och då åkte vi o åt på donken i stan sen mötte jag mawe så åkte vi tillsammans hem till honom. när vi va i södertälje gick inte bussen till honom så vi fick gå typ 20 min. jag frös så mycket så jag grät. så jävla hemskt det va :/ när vi kom hem somna jag typ dirket och idag vakna vi kl 5. jag hoppa upp från sängen och gjorde mig iordning, skulle hem men det kom lite saker emellan. mawe åkte med mig till stan och vi gick runt några timmar o snacka. va hemma typ halv 10. ska ta en dusch nu sen sova.. skola imorgon ush :/ hoppas ni har haft en bra helg! love

Lite bilder från igår:









Kommentarer
Postat av: a

snyggis :)

2010-01-25 @ 20:07:56
URL: http://tastethemoment.blogg.se/
Postat av: amie

sv: hahah, ja så är det! :)

2010-01-25 @ 20:09:23
URL: http://amieamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0