gfhklbjgk

Hej :) försov mig imorse som vanligt. sov typ inget alls inatt :/ vaknade kl 9 när vi började, så va i skolan typ 20 över 10.  när jag kom dit så sa dom att vi skulle sluta typ halv 1 ist för 2. så kände helt onödigt.. men vi åt lunch typ dirket och gissa vad vi åt? :p fisk igen! jag, emma och madde har typ fått fisksjukan :o varje dag asså! när vi hade ätit åkte jag o mötte sanna i globen. vi gick o köpte lite saker sen gick vi till banken för jag skulle sätta in pengar till dansen jag ska söka nu :D börjar dansa på fredag med astrid och elin, hiphop/ragga. fan va jag längtar :D när jag och sanna hade varit i globen och vi hem direkt, skickade lite bra låtar till henne som vi gick o lyssna på sen skiljdes vi åt :( fick ett sms när jag va påväg hem att jackan från stadium har kommit, så ska hämta den sen :) hoppas den passar! nu ska jag bara ta det lugnt, söka dansen o så. skriver igen sen! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0