Folk är roliga

Hellu :) skulle till läkarn imorse men pallade inte gå upp så får gå dit nästa vecka ist o ta prover. gick till skolan och hade en vanlig skoldag förutom att på en lektion skulle vi lära oss att jonglera :p fett kul det va! bollar flög överallt :p och sen var den en annolunda sak idag, jag hade glasögon på mig :D kände fett konstigt, men alla tyckte det va fint iaf. hoppas dom mena det (a). kände mig iaf jäävlig smart och faktist så va jag mer koncentrerad :p MAGIC! efter skolan va med jag med madde ett tag i stan och jag köpte ett par guldiga örhängen sen kom henne tjejkompis o då gick vi o fika. lite senare mötte jag en killkompis, vi gick runt i stan och pratade o skrattade åt folk som såg rolig ut :p haha fett kul! vissa människor är för roliga asså! efter vi hade stått ute typ 1 timme börja jag frysa fett mycket så jag åkte hem. va feeeeeeeeeeeeeett kissnödig så jag höll på att spricka :o helt sjukt! men nu är det bättre hihi (a) intressant va? nopp.. men iaf!! nu ska jag chilla bara, duscha lite o äta nått. puss på er! love

Emma och jag:


Emma med mina glasögon:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0