Glasögon

Goodmorning sunshines :) igårkväll tog jag det bara lugnt hemma. va ute lite på natten och tog en promenad :p när jag kom hem sov jag nere i gästrummet inatt igen. det är så skönt där nere :) vaknade för ett tag sen o åt frukost med mamma. nu gör vi oss i ordning för vi ska åka o beställa glasögon till mig. sexigt va? ;) sen ska jag hem till madde i solna och plugga fett mycket, sen ska jag sova där. ska blir jätte mysigt. haha vissa andra ska jag åka skridskor på kungsan, det skulle jag vilja se :'D men nu måste jag skynda mig! love


Kommentarer
Postat av: ninnie

ursäkta att ja är seg på att svara men ja skriver mest i den andra bloggen. tack så mycket. Visst är de. Mina barn är födda i sverige men ja är född i colombia. Du har en jätte fin blogg. Ett tips läs min andra för där uppdaterar ja dagligen. God fortsättning

2010-01-06 @ 00:49:43
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0