Just chillin'

Hellu kära läsare :D vad gör ni allihop? åkte o sov hos en killkompis igår i värmdö och åkte därifrån idag. vi har bara chillat, kollat på film o ätit massa gott :p när jag kom hem tog jag en dusch och sen fikade jag lite med mamma och hennes kille framför tv:n. nu sitter jag i mina sköna mjukiskläder bara :) behöver plugga, så kanske ska göra det. har ett omprov på fredag som jag måste göra :/ annars blir det bara chilla hemma för har såååå ont i huvudet! imorgon har jag en fullbokad dag framför mig.. måste vila ut ordentligt! love

Min sköna outfit just nu:

Kommentarer
Postat av: Maja

Mjukisbyxor är alltid skönt att gå i när man är hemma och myser =) thihi

Japp, men får be min kompis hjälpa mig.. jag kan inget haha.



Kram

2010-01-05 @ 00:10:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0