Kläder är mitt liv

Heellu :D allt bra med er?
har varit en lååång dag idag.. första skoldagen och jag kom upp imorse :o vaknade av att min katt stod o stirra på mig för att jag inte stängde av min klocka, haha fett kul det va! fick stressa till tuben, men kom iaf i tid till skolan. vi började direkt med att plugga, men slutade typ vid 1, då åkte jag och madde till odenplan där hon skulle till tandläkarn och fixa tandställning.

när hon va klar där gick vi o åt på donken, sen mötte vi min kompis michis o gav henne pengar som jag va skyldig henne sen gick vi o kollade runt på skor och dom skorna jag ville ha va slutsålda typ överallt så ska beställa dom från internet ist :) behöver verkligen ett par varma stövlar! vi fortsatte o gå runt i stan och som vanligt kunde jag inte hålla händerna borta från kläder :/ blev några grejer, skit fina! fick lite ångest efteråt.. menmen.. är man shopberoende så är man (a) när vi hade shoppat klart åkte vi till slussen där jag hämtade ut mina fina glasögon :D ser lite nördig ut, men det är snyggt ändå! är inte van än så de är de :p ni ska få se sen!

när allt va klart så åkte jag till gubbängen o hämtade ut några kläder som jag hade beställt från H&M. när jag kom hem va några varor fel och några inte så fina så ska skicka tillbaka några saker. men resten va fint :) och det va inte allt som jag hade beställt för de andra kommer senare i januari :D

nu ska jag duscha sen fixa med mina kläder och massa saker! ha en bra kväll, love

Det jag köpte idag:


Skor från Divided, 129 kr
Tshirt från Divided, 99 kr
Linne från Gina tricot, 129 kr
Halsband från Divided, 49 kr
Legging med dragkedja från Divided, 99kr


Det jag bestälde från H&M:



Mina glasögon:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0