knasigt

Tjääääna! gud va jag är trött :o kom för tidigt till skolan idag för jag trodde vi hade första lektionen men det har vi inte för vi har klassen i 2 grupper och jag är i den andra gruppen så jag va där 9:15 fast jag börjar 12. kul va? :p nej det va inte kul. sånt där är fett irriterande! har varit trött och frysit hela dan, inge kul.. men det har gått bra iaf. efter skolan åkte jag till jakan o hämtade min kamera som jag hade glömt där. fett skönt o ha tillbaka den :) men idioten som hade den, hade tagit bort alla bilderna :o helt psyko! men aja nu är den tillbaks till mamma igen. nu ska jag ba chilla, kolla lite vad jag har kvar o göra i skolan och skriva ner det. sen ska jag duscha och typ inget mer.. hur ser eran kväll ut? :) love

Dagens outfit:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0