Lika a star

Hej snuttar :) jag försov mig idag till skolan, började 9:35 men kom halv 10.. duktig jag är (a). när jag kom till skolan hade vi idrott, vi körde lite lekar o sånt sen när vi sluta åt vi lunch. till lunchen åt vi fett söta fiskar som va formade som stjärnor :D ska visa sen! sen har vi bara chillat, haft lektioner o så.

haha på en lektion fick jag och madde värsta skrattnojan :'D driver inte! vi satt och antecknade i religionen om islam och när jag skrev muhammed, sa madde -"vadå mu"!? då garva vi åt det, muuuuuuuhammed. sen skrev hon till mamma fram för muhammed så blev blev mammamuhammed, hahahahah! sen skulle jag skriva allah, sen profet och jag kollade typ inte ner jag skrev så råka skriva pro och sen skrev jag fet efter allah, så det blev allahfet. o då börja vi garva ännu mer så vi inte kunde andas, så vi blev utslängde. men det va värt det :p

efter skolan åkte jag och madde till stan och kollade runt på alla skoaffärer men hittade inga skor :o jag blev gaalen asså! sen gick vi o kolla på en jacka jag vill köpa från stadium och då hade dom inte den.. fett synd, o det står att dom hade den där på internet! efter ett tag så kom maddes pappa o då åkte jag vidare till farsta där jag va typ 1 timme och kollade runt på skor. hittade några skitfina, men dom va lite för dyra. men jag köpte iaf ett par varma stövlar som duger. ska visa dom :) är inte helt nöjd så ska kolla vidare imorgon i kista o se om jag hittar några andra, annars använder jag dom här.

har nyss ätit, ska duscha snart sen fixa lite saker. imorgon kommer jag vara en glasögonorm, hihi (a)
love

Lunchen i skolan:


Emma och jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0