Mucho

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT! asså har haft fullt upp dom sista dagarna, så har inte hunnit skriva :/

Igår va jag i skolan som vanligt, efter skolan mötte jag astrid och elin i rådmansgatan och gick till våran dans som är på marikas. det va min första lektion och det va hur kul som helst :D vi dansar hiphop/ragga men den här gången va det hiphop. våran lärare är fett duktig och charmig. han får alla att skratta hela tiden :p dansen vi gjorde va fett rolig också! längtar tills nästa gång.

efter dansen åkte jag hem snabbt, fixade mig sen mötte jag ramou i stan kl 8 och då åkte vi vidare till universitetet där vi skulle jobba på club supreme. först fick vi tröjor och sånt vi skulle ha på oss och sen fixade vi oss lite innan vi skulle ställa oss inne på dansgolvet och öppna dörrarna för gästerna. det tog tid innan alla fick komma in för det va nått som hände, vet inte vad. men typ vid 10 fick vi släppa in alla det och det va baaaaaaaara snorungar! från början va det ganska lite folk under kvällen kom det fler o fler och tillslut va det fullt. vi tjejer som jobbade där dansade på scenen hela kvällen. det va fett kul och bra musik också. en gång gick gick jag fram till dj:n och sa att han skulle sätta på dancehall då gjorde han det sen hela kvällen fråga han va vad han skulle sätta på och om det va bra eller dåligt. haha! träffade några där också som jag känner och erika hjälpte mig ett tag o stå i kassan med några andra tjejer. det va feeeeeett stressigt och alla ba skrek efter din mat o blablabla! jag fick damp på vissa asså :p men sen gick vi och då tog vi med oss varsin pizza bit o läsk. vi sprang till tuben och så åkte jag med erika och hennes vänner. dom skulle vidare men jag åkte hem o sov direkt.

nu ska jag fixa mig och sen möta madde i stan för vi ska köpa present till emma som vi ska fira ikväll.

måste skynda mig nu, men skriver senare! love


Kommentarer
Postat av: amie

sv: oh, tack så jättemycket. det är helt olika! MQ, H&M, gina & typ vila brukar väl vara det vanligaste. men helt olika som sagt. vad glad jag blev att du tyc,er det. tusen tack!! :)

2010-01-23 @ 13:14:11
URL: http://amieamie.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Svar: tack så hemskt mycket!

2010-01-23 @ 15:54:24
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: Barbienadja

Sv: Så lite så ;)

2010-01-23 @ 16:25:46
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0