Nyårsafton

Hellu :D nu sitter man här bakis, haha! men det va ju det man hade förväntat sig. igår, på nyårsafton va jag, sanna och claudia hemma hos vinita och åt jätte god middag. vi köpte allting först och sen lagade vi det tillsammans, det va kycklingfile, pommes frites och beanessås med sallad. hur gott som helst :o innan vi åt hade vi redan fixat oss så vi va klara. då tog vi fram dricka och körde lite kortspel så allt skulle bli lite roliga :D och tro mig det blev roligare! haha alla började bli lite tipseeey efter en stund.

när kl närmade sig 11 tog vi på oss våra högklackade skor och vinglade iväg till tuben o åkte in till slussen där vi såg alla fyrverkerier tllsammans med massa turkar som tog på våra rumpor. vi flippa asså :p så jävla äckliga! sen gick vi til tuben och åkte till en fest i rågsved hemma hos min bästa killkompis lloyd. blev lite knas på vägen dit, lite bråk och tjaffs men det löste sig. alla förutom vivvi drog till festen och det va skitkul :D vi dansade, drack, lärde känna massa nytt folk osv. det va lyckat :) bra musik va det också, rnb, hiphop, dancehall och riiiiiktigt afrikans musik. BÄSTA! blev lite sugen på chapati faktiskt (en afrikanks maträtt). lite senare drog sanna och claudia så jag va kvar med några andra tjejer och vi hade fett kul, shakade och tog massa kort o så. vill iiiiiiiiiinte se roys kort asså :p helt knas!

typ kl 4 på natten drog jag därifrån o ringde sanna när jag va påväg till tuben och då va fortfarande kvar där så vi möttes och åkte hem tillsammans. de va ju bra. somnade direkt när jag kom hem, ovanligt för mig. idag är jag fett sugen på en big tasty och ska försöka få sanna och åka med till donken nånstans :p men hon ligger fortfarande o sover haha! nu ska jag kolla på bilderna från igår, hoppas inte alla blev knas :p

hoppas verkligen att alla hade en lyckad nyårsafton, och god fortsättning på det nya året :D be nice! love


Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Okej mys :D Jag och min pojke var hos mina kusiner igår. Hade det hur bra som helst :D

2010-01-01 @ 14:03:08
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0