2cool4school

Godmorgon :) pallade inte gå till skolan idag så har sjukanmält mig. är så fucking trött! haha igår låg jag och mawe o fantiserade om mat och sa vad vi ska äta i helgen. i veckan ska vi till stan o shoppa sen äta på kina restaurang, ska bli mysigt :) sen ska jag spendera hela helgen med honom och bara mysa o äääta såklart! saknar min lilla bebis zimba också :( men idag ska jag iaf plugga för fullt, har massa prov o skit. ska äta snart och senare kanske möta sanna. hon ska köpa två längder löshår av mig som jag inte har använt, så det blir lite extra pengar för mig (a).. jag skriver nog igen sen, hade inte så mycket o säga nu. pusspuss, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0