Stolt!

Hej snuttisar :) kunde faktiskt sova lite bätte inatt och kom faktiskt upp i tid, kl 7 typ. mawe rinde o väckte mig också :p tack! va helt död när jag vakna, men jag släpa mig till tuben som jag missa, men jag tog nästa o kom nääästan i tid. typ 5 min försent. är stolt över mig själv :) dagen har varit bra, har idrott och så. när vi slutade åkte jag och sandra till farsta för hon skulle köpa några saker sen mötte jag alex och sålde en club supreme biljett till honom. det är ju sista dan idag jag säljer, men vet några fler som ska köpa. det ska verkligen bli fett kul :) hoppas vi ses där! nu har jag precis duschat och fixa mig, snart ska jag och sanna mot södertälje. hon ska sova hos en kompis o jag hos mawe :) myspys! vi ska äta middag och kladdkak ikväll. läängtar! blir kvar där imorgon också för har bara en lektion som jag skiter i. skriver igen imorgon, ni få ha en mysig kväll :) love


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Söta ni är :)

2010-01-20 @ 18:22:24
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0