The party dont start til we walk in!

SHULULU :D allt bra med er? själv är jag bakis som fan :p va ute igår med sanna, vi mötte upp en tjej från min klass (tilde) och hennes kompisar på viper. vi skulle fira annika som fyllde år igår, men så blev det inte :/ tråkigt.. men vi pallade inte gå till nått ställe med inträde o så, så vi gick till viper, billig dricka, helt okej musik.. okej, DET SUGER! men det va chill ändå, caus the party dont start til we walk in ;D haha! vid halv 1 typ hämtade sannas kompis oss med bil så åkte vi till jakan och fortsatte att festa där. skön som jag är frågade jag efter mat typ direkt, så jag åt mackor och sen spagetti och köttfärssås, haha tjockis! sen körde lite kortspel och drack, det va chill men sen blev det lite för mycket :p dom andra fortsatte dricka, men jag pallade inte. senare på natten ville jag kolla på film så vi kollade på exorcismen, men det va nån nyare verison som inte va så bra.. jag somnade typ och sen kom sanna o väckte mig o sa att vi va tvugna o åka hem. jag blev fett irriterad asså, men vad ska man göra! vi åkte hem halv 7 på morgonen från jackan, skitkul! när jag kom hem decka jag snabbt asså och vaknade för typ 1 timme sen. såg att jag hade glömt min kamera hos han vi va hos i jackan, inte bra.. men det fixar nog sig :) ska snart duscha och fixa mig sen hämta mina glasögon om jag hinner. sen får vi se vad som händer ikväll :) love








Fler bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0