uush

Är riktigt trött asså :/ får aldrig en bra sömn på nätterna! tänkte lägga mig en stund nu och försöka sova ett tag.. har typ kommit försent varje dag till skolan, det är inte bra asså. plus att jag måste till läkarn nån dag. kanske blir imorgon. annars har min dag varit som vanligt. kom till skolan hade en lektion, sen åt vi lunch sen hade vi en sista lektion och slutade 20 över 2. efter skolan åkte jag till hökis och väntade på sanna sen åkte vi till farsta när hon kom. jag köpte ett par skor som jag ska ha när jag dansar :) vi va inte i farsta så länge, gick bara runt lite sen åkte vi hem. har fett ont i magen så tog nyss ett varmt bad, det va fett skönt. ska försöka sova lite nu, gokväll. love


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Varför får du ingen bra sömn??

2010-01-19 @ 21:20:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0