Baaada

Heey :) fint väder idag med! ska kanske iväg o bada nånstans med ramou, men vi vet inte vart. om det är nån som har nått bra tips på badställen så säg till :D annars ska jag storhandla massa mat med pappa idag, feeett najs! hade jätte kul igår, träffade emma, vi satte oss på nivå, drack några cider, pratade massa och hade jätte kul, sen åt vi lite pommes frites mmm va gott det va och det kosta bara 25 kr :p najsnajs! senare så mötte vi upp några av mina kompisar, lloyd, roy, michelle, brian, mike, sagal, mm.. dom va på k15 så vi gick dit. det va inte alls så kul där för det va typ helt tomt, men vi dansade lite sen drog vi hem. jag va helt trött asså :p men det va en lyckad kväll! nu ska jag äta frukost och duscha sen får vi se om det blir bad eller inte. ha en bra dag! sola mycket :D love
Jag & ems:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0