baajs

Helluu! blev inte kvar hela helgen hos mitt ex, blev bara en dag. nu är jag hemma, min pappa och mina 2 brorsor är här och fixar med alla pappas saker. vi ska grilla om ett tag och äta. sen ikväll kanske jag ska träffa nicki och hitta på nått, vi får se om jag pallar. är fett trött asså.. men vill ta vara på den här helgen då jag är ledig sen börjar jag ju jobba på måndag. nu ska jag kolla lite resor på internet och se om jag hittar nån bra resa till mig och mamma :D längtar som fan tills vi åker utomlands och tills jag och olivia åker till london! hon är borta igen nu, på festivalen peace n love så jag saknar henne sååå mycket.. alltid ska hon lämna mig :( aja, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0