Bad i rålis

Heeey everybody :D vad har ni gjort idag? själv har jag varit och storhandlat med pappa och brorsan. vi handlade feeeett mycket, kött, kyckling, massa mat, pålägg och allt! det är fullt nu ;) me like! när vi hade handlat satte vi oss på ett fik, åt varsin god macka sen åkte vi hem. jag hann bara hem snabbt, packa väskan sen mötte jag ramou och latifa i hökis så åkte vi till rålis där vi träffade shiren, hennes kille och hans kompisar. vi badade och det va första gången i sommar jag bada, det va sååå skönt! trodde det skulle va kallt, men det va varmt :) sen satt vi bara och chilla, lyssna på musik o så. senare så gick dom andra och mawe och hans kusin kom förbi, sen gick vi tillsammans med dom till tuben där jag åkte hem. är hemma nu, har ätit två mackor och lite ben n jerrys :D ska ba ta det lugnt, sova om ett tag för ska upp tidigt imorgon till jobbet.. vilken ångest jag har asså.. men det blir mooneey on the bank sen :D godnatt på er! love

Kommentarer
Postat av: anton

bra blogg :)

2010-07-05 @ 14:07:06
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0