BYEBYE SWEDEN!!

Godmorgon :) sista dan i sverige för mig och olivia! ska bli så kul o åka till portugal :D är jätte pirrig i magen nu... ska packa klart det sista idag och fixa lite saker sen ska jag möta olivia i tc och ta arlanda express därifrån till arlanda. sen vänta tills planet kommer sen ååååker vi.. o jag som är flygrädd :p men det ska gå bra! sen är vi framme senare ikväll, får se vad vi göra då. men det ska bli en kul, underbar vecka med min bästa vän :) och jag hoppas att ni här i sverige kommer ha det lika kul, men det tror jag inte.. hihi :p men ni får ha det så bra iaf! det är sista gången ni hör från mig idag! byyyyyyebyyyyye sweden! gonna miss u all <3 <3 PEAAAACEE N LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0