Dag 1 på sommarjobbet

SHUUUUUS :D hur mår ni idag? teeell me!
jag mår bra, men är heeelt slut efter dagens jobb! började ju jobba idag på sommarjobbet i stockholmshem. det va helt okej faktiskt :) åkte med pappa till skarpnäck där jag möttes av 2 killar som jobbar med mig och en tjej som sa vad vi skulle göra o så. sen blev vi hämtade till bagis där jag ska jobba dåra.. när vi kom fram presentera vi oss för alla som jobba där, nån trädgårsfirma. alla va jätte trevliga och idag fick vi guidetur i elbilarna runt om i bagis sen gick vi jobba lite, rensa ogräs.. inte så kul, men skönt o va ute. sen blev det lunch, då åkte jag med pappa och åt sen tillbaka. va en chill dag idag, men sen kommer det blir mycket jobb. men det känns bra iaf :) kom precis hem typ, åkte med pappa. har precis duschat, ska göra mig iordning, äta grillad kyckling sen möta olivia och kanske några fler o åka o bada i rålis :D love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0