Det gör ont!

Det gör ont..
Kan inte låta bli att tänka på allt som hänt och hur det får mig att må nu.
Jag har pratat med så många, såna som varit med om samma sak och med kompisar som förstår mig.
Det är så skönt att få höra hur det är och inse hur mycket mer jag är värd.
Men ändå så önskar jag att jag bara kunde spola tillbaka tiden och att allt skulle va bra från början.
Jag vill det såå mycket, men det går inte och det gör så ont.
Jag ville ha dom bra stunderna alltid och att det skulle bli bättre och bättre.
Känna mig nykär varje dag, bygga upp ett bra förhållande..
Leva tillsammans, skaffa barn, resa, gifta sig. Allt sånt vill jag ha.
Och det kommer jag aldrig få med den som jag vill ha det med.
Undrar om någon vet hur det känns..
Det värsta är hela grejen att jag inte förstått vad som pågår, att jag bara ha tagit skiten.
Jag har inte lyssnat på nån annan, jag lyssnade på mitt hjärta och det va fel, för i en sån här situation ska man lyssna på vad hjärnan säger och tänka smart.
Men det är så det blir, man vill att det ska bli bättre, man tror på den man älskar eller hur?
Men vissa personer är inte normala, dom kan manipuler, leka hjärtkrossade och allt sånt, sen när dom har dig där så trampar dom på dig tills du inte har nått kvar och inte kan komma ifrån det.
Jag är bara glad att jag insåg nångång och jag hoppas på en bra framtid.

Jag berättar detta för jag vill inte att det ska hända med någon annan tjej, det är hemskt!
Ens liv är i största del förstört och det är verkligen inte värt det.
Välj rätt kille, vet ditt egna värde och sätt stopp för minsta lilla dåligt han gör.
TA INGEN SKIT!
Alla är värda det bästa <3

Kommentarer
Postat av: ciiz

hej hej, jo tack de bra :) hur äre med dig?

2010-07-19 @ 13:20:35
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: hanna - a princess diary!

hej sötnos! :) hur är det?

min kompis Ida har designat en sjukt snygg sko som jag skulle bli så himla glad om du ville rösta på! alla som röstar en 5a får en länk i bloggen i ett särskilt inlägg.



Direktlänk till röstningen: http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=76K7FBdUDzgTkVeTSIEiBnZtTq4kziAtbIngIGyL6Ucen6v5DxcC#shoeGallery



såklart röstar jag på din om du också har designat en sko! tack för hjälpen :)

2010-07-19 @ 17:09:43
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0