Grill hos mig todaay!

Goodmorgning people :) mår ni bra? jag har typ precis vaknat, gick o la mig typ vid 12 igår va sååå trött.. men innan kollade jag på en film, precious, den är såå bra, men hemsk :/ nu ska jag iaf äta frukost sen duscha o så. får se vad som händer under dan, kanske ska till stan med olivia och några av hennes kompisar. sen blir det iaf grill hos mig med min familj och olivia kommer över :D ska vi jätte myys! juste, va ju i farsta centrum med mamma igår och shoppade massa saker till resan, sånt men behöver, skor, schampoo och balsam, mm.. sen fick jag också en lila klocka och en navelpiercing av mamma :D blev sååå glad! hade pekat på en klocka jag ville ha. sen hon ba: men gå runt o kolla lite och köp det du behöver. sen när jag kom tillbaka så hade hon köpt den åt mig. fett gulligt :D IM OOOUT! ha en bra dag alla, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0