Häärligt väder :D

Heeeeey :D hääärligt väder som fan ute idag! typ 30-35 grader i solen! vaknade utav att min brorsa, pappa och låsas pappa höll på att flytta in och ut saker eftersom pappa flyttar in idag och mamma till pappas lägenhet. jag blir kvar här, får se hur det blir då. pappa kommer hit med sina fula gamla möbler men han har lovat att vi ska köpa nya :D ska göra om helt i mitt rum också. jag har varit ute och solat typ 1 timme och nyss dudchat, ska äta frukost nu sen packa. ska va hos mitt ex/min kille över helgen. sen börjar jag jobba på måndag :p är fett pirrig! men ni får ha en jätte bra helg och njut av vädret, imorgon blir det varmare! det är ett tag sen nån kommentera och jag vet att jag inte har skrivit så mycket på länge och lagt upp roliga saker, men kommentera gärna ändå och säg vad jag behöver göra för att få upp eran uppmärksamhet igen. love

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice ^^,

2010-07-02 @ 13:08:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du jobba med? :)

2010-07-03 @ 00:29:01
Postat av: martina

på stockholmshem med trädgård och sånt :)

2010-07-03 @ 16:55:06
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0