HITTAT BÄSTA RESAN!

Heey sötnosar :) vilken skön dag! häärligt varmt ute med vindar :) har jobbat idag till kl 1. fan va skönt med fredag! nu när man har jobb så uppskattar man helgerna såå mycket mera. vi hade faktiskt jätte trevligt idag, fick göra lite annat än vanligt, åkte med en kille på traktorn och fixade lite här o där, sen grillade vi alla tillsammans och det va jätte mysigt! efter jobbet åkte jag hem o duscha och kasta in lite kläder i tvätten. nu tar jag det bara lugnt, kollar på resan jag och olivia ska boka, vi va ju i stan igår och pratade med ving och fritidsresor och hittade en som passar oss perfekt. men jag säger inte vart än ;) igår va vi också med olivias 2 kompisar linda och Merveille, jätte snälla :) vi åkte med dom till rålis ett tag och satt och chillade där. kollade på massa gambianer som stod och spela trumma och dansade, såå sköna! det va en härligt kväll. jag gick hem först för skulle ju upp tidigt idag. nu ska jag fixa lite hemma, kanske ska till farsta med vivvi, måste sätta in pengar på mitt konto eftersom jag har fått låna massa pengar av min låsas pappa till resa o så, eftersom jag inte får min lön fören 25e augusti. det va ju snällt :D sen ikväll blir det utgång med olivia och dom 2 vi va med igår, säker flera :) kommer bli sååå kul! ha en uunderbar kväll alla. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0