Lång dag

Heey :) allt bra med er? jag är fett trött som vanligt efter jobbet och en låång dag. va på jobbet, mådde fett dåligt efter ett tag i solen, kändes som jag skulle svimma, så fick sitta i skuggan.. på rasten åkte vi med elbilarna till söderbysjön där några badade med kläderna på, det sååg så skönt ut, men jag pallar inte blöta ner kläderna så ska bada imorgon ist :D sen fick vi glass muums! när jag kom hem duscha jag och gjorde mig iordning sen åkte jag och pappa till farsta. när vi hade varit där en stund så ropa dom i högtalarna att man skulle springa ut från köptcentret och absolut inte använda hissarna, det brann tydligen på systembolaget eller nått, men verkade inte va nått allvarligt när vi gick förbi. vi gick o handla mat sen köpte jag ett par tygskor till jobbet, en klänning, ett halsband, en sjal o så.. behöver det när det är såå här varmt. nu är jag hemma, åt precis och mamma, stefan och min brorsa är här på besök. ska ba ta det lugnt nu, håller på att tvätta mina converse är fett orolig att dom ska förstöras.. men hoppas på det bästa! sen går jag väl och lägger mig vid 10 som jag har gjort dom senaste dagarna.. är så himla trött på kvällarna. ha en bra kväll! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0