Miss you mami..

Hi everybody :) whats good?
det är lugnt med mig, har jobbat idag och det va en chill dag, långa raster och slutade en halvtimme tidigare. pappa kom o hämta mig som vanligt och åkte hem. mamma va här när jag kom och det är hon fortfarande. saknar henne så mycket när vi inte bor tillsammans :/ är ett helvete här nu!! iaf.. jag lagade kycklingwook med ris när jag kom hem, blev hur gott som helst! sen har jag ba chillat, ring några ärenden, synundersökning o andra saker. sköna o få det gjort! har ju problem med ögonen, ryggen och lite annat.. problembarn asså :p men det löser sig hoppas jag. lite senare ska vi fika, jag, pappa, mamma, min låsas pappa och min bror, myyys! skulle ju på kryssning på torsdag med massa vänner men det blir nog inget för dom har höjt priserna.. får se hur det blir.. hade verkligen sett fram emot det. men snart ska jag och olivia till portugal iaf :D åååååh jag längtar!! nu ska jag gosa lite med min katt missy som ligger bakom mig på min data stol, så varm och sööt! puss på er, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0