Mysdag med katis och challe

SHUUU! allt bra med er? som borta inatt och va hos katis och charlize idag. vi tog det bara lugnt, dom bjöd på mat o så, sen gick vi en promenad till skärholmen centrum där vi handla lite och åt goood glass, jag tog cocos och mango, älskar cocos glass :D hade jätte mysigt med dom fast jag va fett trött.. min lilla söta challe <3 måste träffa dom oftare! pussar på er. tog bussen från skärholmen och kom hem för en stund sen. mamma, stefan och pappa håller på att flytta saker fram och tillbaka eftersom dom ska byta bostad, jag ska ju bo med pappa från och med på fredag typ. kommer kännas fett konstigt, har alltid bott med min mamma.. men nu kommer vi iaf ha bil o kunna stor handla mat :D hoppas det blir bra. dom är just nu o äter mat på pizzerian och kommer sen hem med en pizza till mooi ;) ska ba chilla ikväll, är helt dööd.. puss på er, love

Mooi:






Söta charlize och katis:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0