POOORTUGAL HERE WE COME!

Heeey :D allt bra med er? har varit en chill dag, jag och olivia skulle passat lilla charlize idag men vi fick inte tag på hennes mamma så vi åkte in till stan iaf och handlar lite sista minuten saker och kolla runt lite. sen åkte vi till skarpnäck och träffade en killkompis och hans lilla lillebror som va fett rolig och gosig! han ville bli kliad på ryggen hela tiden :p men det va kul, vi sparka lite boll, åt på grillen o så. sen åkte vi hem, olivia är hos sig o packar och jag hos mig o gör samma sak. såå är lite stressad nu :p men imorgon åker vi iaf till portugal på dagen och det ska bli feeett kul, jag kan inte vänta! vi ska vara där en vecka och leeeva livet :D skriver nog en gång imorgon innan vi åker. men annars får ni ha det så bra! dont miss us 2 much ;) PEEEACE N LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tröjan kommer från monki och bodyn är från bikbok:d puss

2010-07-26 @ 23:32:49
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0