Sista dan på jobbet!

Heeey :D fan va skönt idag va det sista dan på jobbet och vi fick sluta 3 timmar tidigare. har varit 3 jobbiga men ganska roliga veckor på jobbet :p allt för pengarna! när vi slutade idag så åkte jag med david, en kille som också sommarjobbade, till skrapnäck och lämnade in papper på våra tider vi jobbat o så sen åkte jag hem med bussen. nu är jag hemma, ska ta en dusch sen ska jag och mami till farsta och shoppa lite saker till min resa till portugal med olivia. vi åker om typ 4 dar, ska vi så kuuul :D har hört jätte bra saker om landet! sen ska jag träffa olivia och cedrick och typ gå på bio eller nått, får se. igår var jag också med dom i rålis, vi satt och chillade, pratade o så. sen kom en kille som vi brukar träffa där med sin lilla son, han är sååå söt! mulatt, 2 år :D jag spelade fotboll med honom fett länge, han älskar fotboll och han är fett duktig! sen vid halv 9 gick vi o åt kebab sen åkte jag hem och sov. men nu ska jag duscha, ha en bra fredag! love

Kommentarer
Postat av: Vicktoriya

Du har jätte fin header nu! :)

2010-07-23 @ 12:56:28
URL: http://vicktoriyasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0