Skooojare, thooong!

HAHAH! glömde berätta en jätte rolig sak som hände igår i rålis. en av afrikanerna som dansade drog upp ett par string från byxorna, asså han hade dom på sig! VÄÄÄÄRSTA STRINGTROSORNA och så stod han och typ porrdansa. asså vi garva ihjäl oss och blev helt chockade! sen kom han fram till oss och snackade engelska. sen han ba: ni sitter och skrattar åt mig för att jag har thooongs på mig, vaför? är det ovanligt här eller? aja.. jag ska iaf ha på mig dom! sen gick han iväg och vicka på rumpan, heeelt skön asså! guud va vi skrattar och alla satt där som frågeteckan. vi ba: han är bög! en krallig svart bög.. aaah det va kul asså :p fett skön snubbe! där fick ni nått att skratta åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0