Thats how it feels to live with a broken heart

Jag vet att ingen orkar höra på hur jag känner när det gäller mitt ex. men det är iallafall slut mellan oss nu och det kommer det vara. jag orkade inte längre. det hände så mycket så det fanns ingen kärlek kvar. frågan är om det nånsin har varit kärlek? iaf från hans sida.. vad vet jag.. känner inte honom känns det som, han är som 2 olika personer. går inte att beskriva hur jag känner nu. har aldrig känt såhär förut. först var jag helt förstörd och ville bara gå tillbaka men nu känner jag bara hat. en kille som jag gett allt till, all min kärlek, all min tillit och förlåtit för dom värsta sakerna man nånsin kan göra mot en tjej, sviken mig så många gånger om och nu känner jag mig liten som en myra, helt ihjältrampad. finns ingenting kvar av mig.. just nu känns det som att mitt liv är förstört, min personlighet, min gläjde, min tillit till andra männskor. men det va väl det han ville, så jag hoppas han är nöjd nu. men han förlorade mest på det här, han förlorade mig. jag har sååå mycket att ge, jag lever för kärleken och gör allt för den jag älskar. jag förtjärnar så mycket bättre än den skit jag fick ta av honom. ligger i sängen och gråter för smärtan och vet inte hur jag ska få ut det, vill bara döda någon, honom. tar tröst av mina älskade vänner som påminner mig om vad som hänt och att jag är värd mycket bättre. nu är det bara att se fram och ta vara på det man har. det kommer ta tid att läka alla sår, men det finns inget annat att göra. det är bara synd att det skulle sluta såhär, jag älskade verkligen honom, när det va bra så var det verkligen bra, men det dåliga tog över. kärleken är blind och jag sjönk så mycket att jag inte insåg vad jag fick ta, men nu har jag insett och det är jag glad över, men jag hatar också mig själv för att jag har kunnat vara med honom och utsätta mig själv för det han har gjort.. att jag inte har lyssnat på mina kompisar och min familj som har haft rätt hela tiden. det får mig att brinna. men sånt är livet, saker och ting förändras men livet går vidare, man får göra det bästa utav situationen. jag är lyckligt lottad som har mina underbara vänner, speciellt olivia min bästa vän. tacktacktack! jag har bara kärlek till er! <3

Kommentarer
Postat av: - matildalala

tjena! det är bra här, själv ? :)

2010-07-13 @ 14:07:49
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Det är bra här :) Hur är det med dig?

2010-07-13 @ 19:52:22
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är stark, du klarar det här!

Vi stöttar dig.

2010-07-13 @ 21:10:47
Postat av: martina

Tack så mycket, det betyder! <3

2010-07-13 @ 21:51:21
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Hannah ken

Du är grymt underbar tjej. Precis du e strak du kommer klara det! U beautiful and u well get the man who will alawys love u and take care of u! don´t forget u will get the love that u need from ur futrue man! Bless sweety

2010-07-14 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0