Thats the way it is

Heeeey! sry att jag inte har skrivit nått på ett tag! har varit såå trött efter jobbet och gjort andra saker som gjort att jag varit upptagen. har ju jobbat en vecka nu, det är skiiiit jobbigt, står ute heela dagarna och rensar ogräs och fixar i rabetter och sånt, det är chill jobb, inge stress men man blir trött i hela kroppen och helt döö varm utav att vara ute och jobba. men det som är bra är att man blir brun :D det är helt okey, längtar tills pengarna kommer! har varit och badat i rålis några gånger också, va fett varmt i vattnet. sen har jag ba chillat hemma, varit i stan, träffat kompisar o så. i fredags var jag och olivia på våran killkompis brians 18 års fest, den va tung :D han hade hyrt en lokal i bromma som va fett stor och fin! massa bord, soffor, dansgolv, dj och blinkande lampor. jag och olivia hjälpte till o dela ut dricka och mat till alla och stod bakom disken och välkomnade alla som kom. det uppskattades av alla, speciellt brians mamma som va sååå söt och rolig :D hon tyckte jätte mycket om oss och vi henne. vi hjälpte till i några timmar, tog ut maten, massa god afrikans mat buffe som alla älskade. sen satte vi oss o åt själva :) sen fick vi gå och umgås med alla andra som va där, dansa och så. vi hade jätte kul :) sen senare fick alla sätta sig ner o vi kom in med en jäääätte stor fin tårta till brian och sjöng! han blev så glad! i slutet av kvällen/natten så blev jag skit trött och deppig så jag ville hem.. alla ville att jag skulle stanna så dom höll kvar mig ett tag till, jag chilla, pratade med kompisar om allt. det var väldigt känslomässigt jobbigt i slutet, jag berättade för vissa vad som gjorde mig deppig och dom va till ett stört stöd. jag fick se tårar och allt möjligt, dom led verkligen med mig och gav mig så bra tips och sa så fina saker... asså jag vet inte hur jag ska tacka alla mina vänner för att dom finns.. finns inga ord. älskar er mest! <3 TACK! jag åkte iaf hem sen, olivia följde med mig och sov hos mig. igår chillade vi hos mig, grillade gott afrikanskt kryddat kött sen kollade vi på film. jag gick upp i morse och solade ett tag sen kom olivia men hon va tvungen att gå för hon skulle vara med en kvinna som skulle föda nu.. sååå gulligt :) nu har jag duschat, ska till farsta snart och köpa lite saker. ha en bra dag! love
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0