Wonderfull children <3

Heey alla glada :) ouuuf vilken jobbig men ändå rolig dag.. fick göra värsta jobbet idag på jobbet, gräva upp massa rabetter.. har så ont i min rygg, behöver massage :/ stod i solen hela tiden också så min rygg är heeelt solbränd.. bra och dåligt, gör fett ont! men annars har det varit bra, träffade på en gambiansk familj när 2 små söta ungar kom ut och börjar prata med mig, awa och pappis hette dom, fööör söta asså! dom pratade bara engelska. jag gungade lite med dom sen kom en av deras mamma ut och pratade med mig, jätte trevlig. hon berätta att dom bodde i gambia och va i sverige på sommrarna. jag ba åååh dit vill jag nångång, hon ba: du kan följa med oss nästa månad. jag ba: jaaa jag är på! jaa men dom va jätte trevliga och söta iaf :) sen va barnen med oss hela dan, åkte med oss i elbilen o så sen när vi skulle hitta deras mamma så ville dom inte släppa mig så jag gick o bar på lilla papis och awa hängde på mitt ben.. först va det ingen som öppna när vi kom men sen öppna den andra mamman och höll i 2 småååå söööööta bebisar, jag dooog! hon va också jätte trevlig så jag prata lite med henne :) sen sa jag byebye till dom. efter jobbet åkte jag och pappa o handla lite mat, nu är vi hemma och jag har precis duschat. ska väl äta om ett tag, tror det blir falafel och ris :D sen chill bara! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0