Godnatt

Hellu! har varit en chill dag. va med mamma och handlade mat o sånt sen gick vi hem och åt varsin kycklingsallad (kolla kyckling igen) sen tog vi det bara lugnt hemma. har städat lite, pappa kom på besök, ätit o så sen kollade jag på filmen "res dig inte!" som min kompis dadi är med i. den va sååå hemskt. den handlade om våld och misshandel bland unga killar.. det va inte kul o se, men det va jätte bra gjord och alla va fett duktiga. om det är nån som vill se den så säg till så ger jag länken :) ska typ gå o lägga mig om ett tag ska upp tidigt imorgon och fixa en sak.. ska be till gud också om att han ska hjälpa mig med allt skit som händer mig just nu. jag hoppas allt löser sig! tack till alla mina vänner som finns där för mig, jag älskar er från hjärtat <3 godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge länken gumman =D finns här också om du behöver prata om nåt! verkar ej va så bra just nu..? :/

2010-06-29 @ 00:07:42
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0