Grand hotel fuckers!

Heeey. hade ni en bra midsommar?
min va rolig förutom att jag mådde skit efter det som hände med mitt ex.. men jag och olivia hittade på något annat o göra. vi va först hemma hos mig sen åkte vi till olivia, grillade med hennes mamma, drack lite, fixade oss och sen åkte vi till stan där vi tog en taxi till grand hotel där vi festade lite med några. det va olivias ex som ringde dit oss, han hade massa kompisar från norge som va där. alla va jätte snälla och roliga och vi hade jättekul. när vi hade varit där ett tag bestämde vi oss alla för att gå ut till nån klubb, det tog typ 1 timme för oss att gå till den klubben (kändes det som iaf) och när vi kom fram va det fullt där inne så ingen fick komma in. klubben hette typ lois och det verkade vara fett kul. det va massa folk, bra musik och en lååång kö utanför.. men tyvärr kom vi inte in så vi stannade på stan ett tag, träffade på några man kände o sådär, pratade osv. sen gick vi tillbaka till grand hotel där vi chillade, lyssnade på musik o så. det va najs. idag har jag och olivia varit hemma hos henne, sovit några timmar i djuup sömn, ätit lite och bara tagit det lugnt. vi tänkte först gå till nån bbq fest i hagaparken, det va skulle va reggae, rnb och hiphop musik och mat o allt, verkade najs men sen började det regna och vi va sega så vi bestämde oss för att åka in till stan och äta på restaurang. hennes mamma skjutsade oss till stan sen gick vi och åt på bamboo city, en mongolisk restaurang på drottninggatan. vi åt buffe och satt och pratade, sen gick vi runt lite i stan tills olivia skulle fira en tjejkompis, så jag åkte hem för har ingen lust att festa idag. ska ba ta det lugnt hemma, kolla på film eller nått.. mår skitskitskit! har aldrig mått värre.. har inte fattat vad som hänt än. vill bara spola tillbaks tiden och att det aldrig skulle hända.. hur kunde du? love

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0