GRATTIS OLIVIA TILL STUDENTEN! <3<3

Heeeej :D hur mår ni?
jag har varit på olivias student utspring idag med hennes vänner och familj! det va jätte kul och se :D dom sprang ut på deras skoltak och skrek sen kom dom ner till alla föräldrar och glaaada olivia sprang till oss och jag satte på våran låt "jessy matador - decaler guada" som jag hade lovat! sen tog vi massa kort och sa grattis till henne. efter det gick vi och kollade när dom gick på flaket och sen fick jag skjuts av olivias mamma till tuben och åkte hem. uuush vilket väder det har varit, kallt och regnigt, men det har gott bra iaf :) va jätte mysigt igår när jag sov hos olivia. jag kom dit, pratade lite med meron henens kompis som jag har träffat några gånger och sen ville olivia att jag skulle gå o lägga mig med henne så jag gjorde det även fast jag inte va trött. det va mys iaf :) sen kom meron och la sig också så vi va 3 i sammma säng. dom båda gick upp tidigt idag men jag gick upp sist, fast ändå tidigt, typ halv 9, 9. åt frukost och fixade mig tillsammans med meron :) sen åkte vi med olivias mamma och pappa till olivias utspring. härligt dag! nu är jag hemma, pappa kommer snart med pengar till busskort för det går ut idag. ska iväg och köpa det sen, sen sover jag nog borta inatt. kommer tillbaka imorgon innan jag ska till olivia :D love













Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sv: okej :)

2010-06-12 @ 22:54:57
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Turkiet :)

2010-06-13 @ 11:34:26
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: paulina♥

åh va kul med studenten!

2010-06-13 @ 13:13:56
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: KATJA

ajajajja Martina,vääääldigt dålig uppdatering!!!! det är Charlize som klagar

2010-06-18 @ 11:23:34
Postat av: Nicho

Martina vart är du asså :o bloggen har varit död i typ 2 veckor utan att du skrivit något! :o

2010-06-21 @ 17:17:47
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0