Grattis till alla studenter!

Gooodmornin! kunde inte sova längre för min pappa kom och plinga på dörren så jag vakna.. men det är najs väder så man får inte sova bort hela dan :) grattis till alla som tar studenten idag, det är en del! har så kul idag :D roy, sandra, shiren, mm min bebisar ska ut i det vuxna livet. lycka till! idag ska jag in till stan med lloyd och olivia och köpa present till roy till hans studentmiddag imorgon! sen vet jag inte, kommer nog va inne i stan ett tag. kanske gå förbi och se shirens utspring om jag hinner. har gosat med min katt hela morgonen, hon är så söt! jamade utanför min dörr sen sov hon på min mage och nu ligger hon i mitt knä! thats my baby <3 cutest thing! senare ikväll ska jag plugga och förbereda mig för imorgon, skolavslutningen! :D juuuste igår skulle jag ju vaxa benen, men det gick inte så bra. drog bort hår 2 gånger sen klara jag inte mer. asså blev helt röd och svullen så våga inte. idag ser det bättre ut :) love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0