Häärligt dag med massa shopping! Ha en bra midsommar

Heeelllu :D är hemma från stan nu har shoppat massa fina saker, tröjor o så! va med emma och sen kom olivia efter ett tag och gav mig en jätte fin present från new york, blåååååa converse :D fett snygga! är så glad. tack igen oliv :) <3 det va en jätte trevlig dag med mina sötnosar, vi shoppa, åt lite o sådär sen mötte vi upp mawe och hans 2 kompisar och hälsade på dom. nu är jag hemma, ska packa, göra mig iordning och sen åka vidare till mawe. ska vara där imorgon över midsommar, vi ska hem till hans kompis som bor i en stor villa vid vattnet, så vi ska grilla, dricka och feeeesta! ska bli hur kul som helst :D och olivia ska komma med dit också wooohoo! så ikväll blir det planering inför imorgon, vad man ska ha på sig o så. men jag skriver när jag är hemma igen :D ha en häääärligt och kul midsommar! lovelovelove

Me me me:





Mina älsklingar ems och olivia:


Olivia och jag:


Skorna jag fick av olivia:


Det jag köpte idag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0