Ikea idag!

Gooodmornin folks :D hur mår ni idag? blev väckt av min mamma när hon kom och kittla mig under fötterna och slog mig på rumpan haha! gick upp då, såg att jag hade fått mina betyg från skolan, dom ser helt okej ut. jag klarar mig iaf :) har precis tagit en skön dusch, ska sätta på metropol på högsta volym och börja göra mig iordning för dan. ska till ikea, kolla lite o så äta lite korv och pizza för 5 kr ;) alltid lika najs! sen får vi se vad som händer ikväll. imorgon ska jag iaf hem till mina älsklingar katis och charlize :D lilla challe som jag brukar va barnvakt åt ni vet. saaaknar dom så mycket! så ska till dom imorgon, challe ska bada lite i nån pool och så, kommer bli jätte kul. men nu ska jag fixa mig, ha en bra dag! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0