IM BACK HOME NOW!

Hahahah sry sry sry alla min älskade läsare för att jag inte har skrivit nått på mer än en vecka! jag har nämligen varit hos mitt ex i 9 dar typ. vi började prata för ett tag sen och bestämde oss för att träffas igen och mitt hjärta ville stanna hos honom. så det är vi nu igen och jag är jätte glad för det. jag hoppas det funkar bättre den här gången för jag älskar verkligen honom. men vi har iaf haft en skön, rolig, mysig vecka tillsammans :) vi har grillat varje dag, klyckling, fläskfilé, mm.. guuud va gott det har varit :D tror att jag har gått upp några kilo nu hahah! sen har vi chillat hemma, kollat på massa filmer, tex skräckfilmen barnhemmet som va feeett läskig, va så rädd efter, vågade inte ens gå på toa själv! sen har vi kollat på fotbollfotbollfotboll, det har ju varit VM så det har blivit att vi hade kollat eftersom mawe är fotbolls freak. men det har varit kul iaf :) mycket har kretsat runt Didier drooogba! som är stjärnan och kungen i fotbollsvärlden. sen har vi varit ute med zimba (hans hund), på långa promenader, och lekt med honom, sett honom bada för första gången i sjön, såååå söt! har saknat han sååå himla mycket, min lilla bebis som har blivit ganska stor nu, bifffig såådär! vi har varit i stan också, ätit massa ben n jerrys glass, suttit vid vattnet, träffat hans kompis john o sådär. det har varit en jätte kul och skön vecka :) skönt o komma hemifrån också till södertälje! är hemma nu iaf, mamma blev jätte glad över att se mig och min katt också som kom direkt upp till mitt rum när jag ropa på henne. nu ska jag visa bilderna för mamma som vi tagit i veckan, sen ska vi äta, packa upp min väska o så. hoppas ni haft det bra :D big love















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0