Mysig dag i stan

Heeej :D är hemma från stan nu! va där länge asså. mötte nicki i tc och gick först och köpte mat på max sen satte vi oss i kungsan och åt. efter det gick vi runt och kolla i affärer och nicki köpte lite saker medans jag letade efter present åt roy. hittade bästa grejen :D hihi säger inget, det får ni se imorgon! när vi hade shoppat gick vi runt lite i solen, träffade på hennes killkompis som försökta flörta till sig mitt nr, men neeej! det fick han inte :p haha men han va fett rolig! han ba snälla kan jag få ditt nr, mitt hjärta slår för dig nu, det finns ingen annan jag kommer tänka på, när jag såg dig mitt hjärta gick *pppuuuff* hahahahah! krigare! kongoleser asså! sen åkte jag och nicki vidare till medis, hon skulle hem till sin kille och jag mötte upp charlize, hennes mamma och hennes kompis som också hade en liten dotter. dom va i en park vid skatteskrapan, jätte mysigt :) så va där ett tag med dom, åt glass och lekte. min challe är sååå söt! pussar på henne hela tiden och ibland får man en puss tillbaka på munnen. mah cute thang! och katis, hennes mamma är världens underbaraste människa :) är så glad att jag träffat dom! kärlek till er! va i parken några timmar sen åkte jag hem. ska äta lite pizza nu, jag vet jag är värsta tjockisen idag.. måste sluta med det här rullar snart fram! :o sen blir det en chill kväll med lite plugg. va jätte kul och se alla studenter på sina flak i stan, såg några från min skola och dom vinka och skrev, tex sandra min älskling :D grattis till er alla! love

VAD HAR HÄNT MED ALLA KOMMENTAREN? NU BLIR JAG LEDSEN!!
KOMMENTERA!!


Dagens outfit:



Sötis challe:



Kommentarer
Postat av: katja

sluta säga goja du rullar inte du går och du ska inte gå ner i vikt du är fin precis som du är!!!!!

2010-06-04 @ 10:37:07
Postat av: martina

Tack katis! va gullig du är :D

2010-06-04 @ 15:39:25
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0