Paartey i kungsan igår

Heeellu :D allt bra mer? igår va det en hääärligt dag. åkte in till stan och mötte olivia, så gick vi till resturangernas dag eller vad det heter, i kungsan och åt 2 goda rätter. ena va med kyckling och pommes frites och andra va med fläskfile. gott gott! det va fullt med folk där eftersom det va sveriges nationaldag också, så lassa berghagen sjöng o så. inte dirket min musiksmak, menmen :p det va kul iaf o se alla människor, träffa folk men kände och så. det fanns en restaurang som sålde etiopisk mat och där stannade vi och lyssnade på deras musik, så jävla härligt! och olivia kände igen några låtar som hennes pappa brukar lyssna på. vi va där i några timmar, gick runt och pratade med folk, sen åkte vi hem till mig och kollade på film sen sov. jag skulle egentligen till skolan idag och göra prov men ska göra det imorgon för kan inte så mycket än, så ska plugga mer idag. men först ska jag ut och sola :D olivia har åkt redan! så ser min dag ut, sen får vi se om jag åker in till stan lite senare eller nått. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0