Roy studentfest va obeskrivligt roligt!

Hellu :) hur mår ni? jag är lite bakis idag, men annars är det lugnt.. hade en jätte roligkväll igår, går inte att beskriva! först mötte jag elin och hennes 2 kompisar i sandsborg så gick vi hem till roy där han va med sin familj. vi började med att hälsa på alla och sen åt vi maaaassa god kenyansk mat! asså jag kunde inte sluta äta :o det va underbart gott! sen satt vi och pratade tills det kom mer folk som åt. vi drack lite, tog kort och sen började alla dansa och hans mamma drog upp mig på dansgolvet och nån kille i deras familj började dansa med mig hahahah! men sen kom alla upp och det va hur kul som helst. det va lite kenyansk musik och kongolesisk musik, bääästa! roys familj är såå härliga :) fastnade verkligen för dom, helt snälla och gulliga! men det va jätte kul och i slutet va vi många där och hade jätte kul. sen öppnade roy alla presenter, han fick massa saker, en mobil, pengar och allt och av mig fick han en jättefin tårta, ska visa den sen, men han och hans familj va såå tacksamma för det, och god va den också ;) sist kom olivia efter att ha varit på 2 student fester innan, hon hann inte stanna så länge innan vi alla drog vidare till chaplins där vi äääägde dansgolvet. asså alla va helt hype och glada, det va sååå roligt :D vi dansa och dansa! fick fett ont i fötterna, för jag hade klackar.. omg :p men det gick bra ändå. vid 2 tiden gick alla till donken och åt, sen åka jag hem till mig och sov. kvällen va så lyckad, hade jätte kul :) grattis igen lloyd till studenten!

Nu är jag vaken från igår, måste sitta hemma idag och plugga, fyfan :/ asså pallar verkligen inte, men jag måste.. så ser min dag ut. nu bjuder jag på lite bilder ;) love



Min avslutningsfika hemma:



Studentfesten hemma hos roy:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0