Roy utspring va underbaaart! och nu är det sommarlov :D

Heeej :D guuud vilken underbar dag! först va det avslutning i skolan, alla va så glada att det är sommarlov äntligen! vi fikade i klassen och alla fick säga varsitt tal, alla sa typ ha en bra sommar vi ses i höst!! jag ba: 1 åår kvar till studenten woooohooo! asså tro mig jag gråter för jag är så glad för alla som tar studenten och jag längtar såå mycket tills jag tar, är så avis på alla :p stannade kvar efter skolan med elin och lloyd för vi skulle kolla på roys utspring. hans familj kom och några släktingar kom ända från keeeeenya för att få se honom! så jävla gullig familj, dom va jätte trevliga också. vi tog massa kort med dom och när roy kom ut blev det fest asså! dom gav honom massa presenter, dansade, hade en jätte söt bild på han, tog fram en stooooor kenya flagga.. alla skrev och va glada :D ouuuf grattis roy! det va härligt att se! ikväll blir det mer fest hos roy med vänner och familj. vi ska äta afrikans mat, dricka massa och fira, sen ska vi ut och klubba :D kommer bli sååå kul! har varit och hämtat hans present idag, den är sååå fin! juste fick 500 kr av mamma som avslutningpresent också, fett söt tack mamma :D men nu måste jag fixa mig och allt! ha en underbar kväll alla! love

Avslutningen:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0