Saknar olivia!

Min söta älskade bästa vän olivia är i new york nu, hon åkte förra måndagen och jag saknar henne sååå mycket! längtar tills hon kommer hem och kraaama mig! vi hade så rolig hemma hos henne på hennes student middag, jag har inte hunnit berätta om det. det va förra fredagen, hemma olivia. jag va där vid halv 5 och blev välkomnad av olivia, hennes kompisar, familj och släkt. alla va så söta och trevliga :) jag gick runt och hälsa på folk och minglade lite sen efter nån timme blev det matbuffé med massa god mat, åt så jag höll på att spricka, drack lite vin och pratade mer med olivia och hennes kompisar :) efter ett tag serverade dom etiopisk mat som dom hade beställt från en etiopisk restaurang, det va sååå gott! gud va vi åt asså, jag har såå ont i magen och sen blev det efterrätt också, jordgubbar, choklad, glass och kakor. muuums! när vi hade ätit satt jag, olivia och hennes kompisar i ett rum och pratade om massa saker och hade jätte trevligt. sen blev det tal av olivia, det va såå fint och hon börja såklart gråta och gjorde så jag börja gråta när hon berättade för alla om mig, att vi har blivit så bra kompisar o så :) såå söt! blev jätte rörd. kvällen va jätte rolig, alla satt och prata, åt osv. lite senare när några hade gått satt alla etiopier och sjöng och klappa händerna, det va såå rolig! va glad man blev asså :D jag sov kvar där när alla hade gått och på morgonen hjälpte jag olivia med att öppna alla presenter, hon fick sååå fina och bra grejer av alla plus 13000 kr :O faan va avis jag va asså :p men glad för hennes skull! det va jätte trevigt iaf. och snart kommer hon hem min älskling! <3 lovelovelove













Kommentarer
Postat av: hind-sophia

footlocker :D

2010-06-22 @ 17:55:31
URL: http://hinds.blogg.se/
Postat av: hind-sophia

gallerian :D

2010-06-22 @ 18:09:42
URL: http://hinds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så gott med choklad. :P

2010-06-24 @ 12:51:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0