SHOOOPPPA IDAG I STAN!

SHUUUSAN :D varmt ute idag också, fyfan va skönt! gick upp 10 idag och gick ut o sola! jag älskar att sola men pallar inte ligga så länge, får fan solsting. men hoppas man har blivit lite brun iaf :) nu ska jag fixa mig och åka in till stan och shoppa. ska träffa emma och kanske olivia :) hon har kommit hem nu från new york och hon sa att hon hade nått roligt hon hade köpt till mig. i cant wait to see it :D lite senare kanske jag ska hem till katis och charlize, ni vet hon lilla söööta tjejen jag är barnvakt åt då och då? saknar dom så mycket :D ska bli kul o träffa dom! sen ikväll kanske jag åker till mawe annars åker jag dit imorgon. midsommar imorgon, fan va kul :D svara på dagens fråga som va igår, vad ni ska göra på midsommar. kul o få höra :D ha en skön dag! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0