Sommar <3

Gooodmorgon sötnosar :) hur mår ni? fan vilket hääärligt väder det är idag! typ 30 grader varmt i solen och jag älskar det! har varit ute på baksidan och solat i typ 2 timmar nu. tog precis en dusch, ska chilla lite och snart fixa mig sen åka in till stan och träffa mawe. vi ska gå runt och kolla lite, jag ska kolla om jag hittar nått snyggt på monki sen ska vi sätta oss i nån park eller vid vattnet och ba njuta av solen och kärleken :) kommer bli sååå mys! saknar redan min baby <3 va svårt att sova inatt utan honom.. men idag ses vi iaf :D är så glad! nu ska jag lägga in alla mina nya 46 låtar som är bäääst! jeeeaalous? ;) haha men ha en bra dag iaf allihop! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0