Tillbaka på ruta 1

Fuuck vilken natt.. det är en av det värsta som hänt mig.. orkar inte berätta nått, det är personligt. men glöm allt jag sagt om mitt ex, det finns inget länge, det är över, det är slut. FÖRALLTID! jag tror ni förstår. han gjorde bort sig groooovt igen. och jag känner mig inte annat än sårad, förbannad och chockad.. trodde att det aldrig skulle hända igen. men nu vet jag och jag kommer aldrig gå tillbaka till honom. punkt slut. nu ska olivia komma till mig och prata, sen får vi se vad vi gör av midsommar idag, har inte lust med nånting. hade verkligen sett fram emot idag men nej nu är det heeelt förstört. mitt liv är förstört.. är bara så trött och har fett ont i huvvet just nu. orkar inte skriva mer. ha en kul midsommar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0