VG i idrott!

Shuuus :D hur mår ni sötnosar? åååh va skönt idag va den sista dan med lektioner. imorgon är vi lediga och på fredag är det skolavslutning :D äär så himla avis på alla som tar studenten i år, typ alla mina kompisar! jag är då ett år efter eftersom jag gick iv efter 9an.. men men nästa år gäller det för mig och emma :D fyfan va jag längtar! det är mitt närmaste mål! kanske ska på min tjejkompis shirens studentutspring imorgon :) skulle va kul! och på fredag kanske jag ska till min killkompis roys studentmiddag hos honom! vet bara inte vad jag ska köpa i present. snäääälla hjälp mig! men idag blir det chill, har lite plugg jag måste göra. vi hade idrott ute idag vid trekanten, vi spelade brännboll, såklart :p men det va skönt och varmt! några badade haha :p men fick iaf veta att har VG i idrott :D blev fett glad! men nu ska jag sätta mig ute på baksidan och pluggish religion! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0